7 december - dööööd

hellu. kom nyss hem från dansuppvisningen som slutade 18.45. tjejerna var jätteduktiga men hemvägen var bara för hemsk. fick vänta på bussarna i först 15 sen 20 min i minusgrader. plus att jag mår illa av trötthet. skönt att vi har resursdag imorn och är lediga. kan behövas. ikväll blir det film eller något, ska sova hyfsat tidigt.. like now? nej men imorn blir det matematik för hela slanten, prov på tis. sen ska jag försöka hinna med lite ecdl också. får se hur det går. puss hej godnatt


sen vill jag bara tillägga att jag är så jävla tacksam över att jag har vänner som bryr sig, och som verkligen finns där. ni vet vilka ni är och ni är guld värda. det får bli en bild på isabella bara för att hon är en stört underbar person. love ya sötnos


Kommentarer
Postat av: amanda

haha det där är ju sebbes ex :D

2008-12-07 @ 20:59:53
Postat av: julia

haha mjo, och du är? ;P

2008-12-07 @ 22:39:14
URL: http://juliagoes.blogg.se/
Postat av: isabella

jag älskar dig också julia <3

2008-12-10 @ 14:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0