Milano hàlsar

shosan! nu ska jag fòrsòka mig pa ett inlàgg hàr fran italien, àr jàtte stòrigt tangentbord men ni far fòrsòka sta ut. nu sitter jag hàr och myser vid datan. sajjk! nej men kom hem fran restaurangen fòr ett tag sen. hotellet vi bor pa àr sjukt hògt och vi bor pa vaning 16 sa det àr lite scary, men vi har feta utsikten! (rena rama sjàlvmordsfònstret kan jag lova) .. ja, vad har vi gjort da? igar nàr vi kom hit chillade vi mest och kollade in omradet, at lunch & middag osv. idag var vi pa inter & milans arena san siro! det var lite ballt, men toaletterna var det varsta jag vart med om. hal i marken, man kunde inte spola, och dessutom lag det blodiga bindor & tamponger òverallt, fyfan! men da pratar jag sjàlvklart om fansens toaletter, haha. det andra var ritktigt najs, har en massa pics dàrifran som kommer in senare. egentligen har vi inte gjort sa mycket mer àn checkat staden, kollat byggnader och ja, vart pa arenan. shopping har det inte blivit sa mycket àn, vi ska fòrmodligen ta det imorgon! har bara handlat lite smink àn salànge (som var riktigt billigt). men ja, vad har jag mer att tillàgga àn att staden àr riktigt trevlig och att jag har det bra hàr borta. imorgon àr det nyar och och jag hoppas ni far en riktigt rolig kvàll! detta blir mitt sista inlàgg fòr 2008, och jag sitter pa ett hotell i Milano. kànns lite wierd maste jag medge. àret har varit riktigt bra, sa mycket bra och roliga minnen, ny skola och massor av nya vànner! kan inte vara annat àn nòjd. nu ska jag ta en dusch & sen hoppa ner i sàngen. maste orka med shoppingen imorn! ni far helt enkelt ha det bàst bàst bàst. och àn en gang: HAPPY NEEEEEEEEEEW YEEEEEEEEEAAAAAAAAAR! =D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0