hur mitt lov ser ut

tjolahopp! måste ha fått bloggsjukan eller något, känner för att skriva hela hela hela tiden. kanske är man lite nervös inför morgondagen trots allt (varför man nu skulle vara det, haha) .. nej men tänkte iallafall dra hur mina lovdagar kommer att se ut. enjoyyyyy

2008
24 dec: julafton, åker till landet!
25 dec: annandag jul. är på landet
26 dec: är fortf. på landet och chillar
27 dec: hem från landet, träningsmatch
28 dec: spelar ST-cupen @ tyresö. packar
29 dec: åker till Milano, älskade Italien!
30 dec: är i Milano och har det trevligt, I guess?
31 dec: firar nyår i Milano. kommer kännas
konstigt, men samtidigt kul. GOTT NYTT ÅR!

2009
1 jan: kommer hem från Milano, sent
2 jan: hemma. får se vad som händer
3 jan: ev. slutspel. får se vad som händer
4 jan: hemma. får se vad som händer
5 jan: kryssning till Åbo med fam. & släkt
6 jan: lillebror och farmor fyller år! hem från Åbo
7 jan: skolan börjar igen. buhuuuuu =(

kommer självklart hinna blogga mer innan lovet är slut, men inte särskilt mycket de närmsta dagarna. kommer inte ha tillgång till internet på landet, och troligtvis inte i Milano heller. så inte så mycket bloggning nu över jul helt enkelt, men ni får ha det superduper bra och göra det bästa av lovet, det ska iallafall jag försöka göra! kommer sakna alla stört mycket dom dagarna jag är borta!
.. nu ska jag kolla sunes jul med bror min, pusssshej godnatt! skriver imorn innan jag åker =) 

föreeesten! eftersom vårt land ligger vid en idrottshögskola där eleverna inte är nu vid jul, så har vi fått nycklarna till idrottshall, gym & bastu. najsigt värre ju. funderade på att ha feta jävla partyt och ta 100 spänn i inträde, snacka om att jag skulle tjäna! det skulle ni gilla va?


Kommentarer
Postat av: ilaf

men det e ju det som e så sexigt bror ?!?!?!

sök på hnm på google HAHAH och kolla bilder :D

2008-12-24 @ 00:00:29
URL: http://ilaf.blogg.se/
Postat av: ilaf

men det e ju det som e så sexigt bror ?!?!?!

sök på hnm på google HAHAH och kolla bilder :D

2008-12-24 @ 00:00:31
URL: http://ilaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0