21/2 - my birthay!

nu har jag precis ätit middag, kom hem runt 6. har varit i stan med min käre vän stina, det va najs. bytte en jacka som jag fick i födelsedagspresent, lägger in en bild på den senare. jag testade också diesel jeans och sen några tröjor, sen provade vi skor och och stina köpte ett par, ganska balla faktiskt, som ni får se om ni träffar henne nån gång(a) sen var vi också med i apples tävling. man skulle ta så fula bilder som möjligt med "webcamen", den som tar fulaste bilden vinner en apple data, så det hoppas jag (och tror, så fula som vi blev) verkligen att vi gör hahah! det tror dock inte stina.. men aja man kan ju alltid hoppas, och då ska vi iallafall dela på den har vi kommit fram till. taha, varannan vecka typ (a)
ikväll blir det iallafall fik med kladdkaka, yummiie! den här dagen har varit toppen! (förutom att millz var sjuk dåra =/ ) ..saknade dig, haha, men imorn kommer du och då blire som vanligt igen, höhö. sen ska vi gå på bio med elin och fanny på kvällen, najs, längtar. och på lördag blir det partaj, eller jag får gäster = presenter. så det blir också najs. haha. kände att det blev mycket "haha" i det här inlägget, och lite mycket "najs". men men. är man glad så är man. nu ska jag duscha och lite grejer. skriver igen senast imorn. ha en fortsatt bra kväll, för det ska jag ha! =D

OCH FÖRESTEN, TACK ALLA SÖTNOSAR SOM GRATTAT MIG IDAG, DET UPSKATTAS VERKLIGEN =D PUSS PÅ ER <3


Kommentarer
Postat av: Olenmark

I miss you too!

2008-02-21 @ 19:51:16
URL: http://olenmark.blogg.se
Postat av: Anonym

hihi (a)

2008-02-21 @ 21:24:22
URL: http://juliagoes.blogg.se
Postat av: Sofia

Grattis

2008-02-21 @ 22:32:26
URL: http://soffelull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0