barca tonight

sitter här och snackar ut med stina om viktiga saker, riktigt viktiga faktiskt. nej men, har fått saker på plats vilket känns skönt. men vi ska inte gå in på vad för saker. jag har redan lagt fram kläder och allt. men nu ska jag packa ner det i resväskan, sen se nån film, wallander kanske?.. eller nått. efter det är det nog läggdags, haha! åker 03.30 hemifrån, och tänker inte ta igen all sömn på ett skumpigt flygplan där man inte kan luta sig mot nått annat än en iskall -obehaglig - vägg eller inget alls, så måste sova ikväll. känner ändå lite för att vara hemma, men det är otroligt lite det. det kommer nog bli kul, får man hoppas. kommer blogga där nere om jag har tid och tillgång till data. annars kommer jag hem på fredag kväll. ni får ha det så bra här hemma i Sverige. kommer sakna vissa mer, vissa mindre, vissa inte alls. haha! aja, SO LONG!  :D <3


Kommentarer
Postat av: ellen

hah hejdå julia hare bäst

2008-02-25 @ 00:45:28
URL: http://LNLN.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0