onsdag

är det bara jag som blir deprimerad av att vara ensam? måste ha folk runt mig hela tiden, annars tänker jag bara på negativa saker vilket är otroligt jobbigt. men det försvinner väl nån gång får man hoppas. det är bara att försöka tänka på roliga saker.. som t.ex. tröjan som Peter gjort själv på slöjden, och på hur jävla kul det var att mobba honom på väg hem från skolan idag. haha. alltså, egentligen var det inget fel på den! den var bara lite speciell. ni vet vad jag menar fanny, anton & millan =) .. aja, för övrigt så har dagen varit lite seg, men ändå lugn och skön eftersom 8 pers var sjuka/borta. vi gjorde bl.a. våran SBN affisch (stureby by night) och jag var med älsklingarna fannzy & millzie i stort sett hela dagen =).. föresten så längtar jag jätte mycket till fredag, för då får jag träffa älsklings elin som kommer till stockholm redan imorgon! då ska vi fyra återförenas, gå på bio, svulla donken och kladdkaka och allt var det blir. inte så nyttigt men det hör till. yes, det hör till Elin haha! =D nej men, älskar er tjejer och det kommer jag alltid att göra, ni är bäst! nu ska jag chillerilla och fortsätta att snacka med mina vänner på msn. sen ska jag äta fiskpinnar med ris. RIS? FATTA! och pappa låtsas som att det är jätte normalt, fast jag vet att han inte heller tycker det och att han bara gör det för omständigheternas skull (han ska ha ris till sin mat).. aja men jag skriver senare ikväll! puss

image70  image71
Här har ni Peters schnygg-schnyggaa tröja & sen en bild på mig och Fanny!
(okej bilderna är inte så bra eftersom dom är ganska ihopklämda)

PS! JAG FYLLER ÅR IMORN GLÖM INTE ATT GRATTA MIG DÅ =D


Kommentarer
Postat av: Mikkan

Tack gumman :)

2008-02-20 @ 19:12:52
URL: http://livetenligtmikkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0