skola, alltså vardag

okej nu har skolan dragit igång igen och det känns som precis vilken vecka som helst, vilket det också är.. jag trodde att jag skulle vara hur trött som helst imorse med tanke på att jag låg vaken typ hela natten. men jag var faktiskt förvånansvärt pigg så, så sent kan jag inte ha somnat. skolan var som vanligt. hemsk dag med de värsta lektionerna men men, det får man ta. efter skolan klockan 4, kom jag hem och kollade jag på OC, sen försökte jag göra So men det gick inte så bra så jag gick till millzy. vi kollade på alla andra avenyn avsnitten sen kom mamma och hämtade mig. hur mys som helst hade vi liksom =) men nu är det ju så att jag verkligen haft absolut 0 skollust hela lovet, och det tror jag inte att jag är ensam om precis. men jag ska försöka göra den här otroligt långa tiden fram till sommaren till något bra. jag ska ta vara på tiden helt enkelt. göra allt plugg & läxor i tid, så man slipper det sen. det är bara att ge allt den sista terminen nu. sen kommer det roliga saker att se fram emot efteråt istället. det måste ni hålla med om hur hemskt det än känns? =) jag har iallafall massor av saker som jag ser fram emot både nu i vinter/vår och i sommar.. men nu ska jag hoppa in i min, bara min, nya dusch =P.. sen ska jag sova, antagligen. ni får ha det så bra. skriver mer imorgon, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0