lördag

usch nu mår man riktigt dåligt. dagarna bara rullar förbi och snart är det skola igen. fy fy fy, hatar det. pallar inte nationella och allt, orkar verkligen inte. är så jävla skoltrött utan att ens ha pluggat något, illa. menmen nog snackat om det. idag var jag i stan åter igen.  bytte som sagt mina jeans, och köpte en gossipgirl bok (den fattades i min "samling" och jag hade ett presentkort där som låg hemma och skräpade, så) efter det åt jag och nicen någon ost och skinkpaj på coffeehouse by george igen, vi börjar bli värsta coffeehouse nördarna 8) haha! sen hängde vi lite med fanny, olivia, ida och josefine. mycket mys. nu ska vi leta fest eller något roligt. man måste ju ta vara på "sista" dagen på lovet. ni får ha en för jävla trevlig lördagkväll hörni. inga bilder idag asså, tråkigt men sant. cíao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0