nya tag

det finns saker jag troligtvis aldrig kommer förstå hur mycket jag än vill, och är trött på att ens försöka förstå heller, yes, är jävligt trött på vissa saker i mitt liv över huvudtaget och nu har jag bestämt mig för att förtränga dem, glömma, och gå vidare.. annars kommer jag seriöst slösa bort halva mitt liv på massa skit. och det vill jag verkligen inte, så, nytt år & nya tag, eller hur var det? jag är bara lite sen ute med det, det är 5 mars nu och inte 1 januari, höhö. aja, bättre sent än aldrig. okej och allt känns ju allmänt segt för den delen också, har haft lite jobbiga tankar i huvudet och inte känt nån särskilt lust till vissa saker som t.ex. att blogga. sen är man typ redan skoltrött, efter en halv vecka i skolan, lyckat måste jag säga! aja nu ska jag sega vidare som alltid. tv, data, tv, telefon med millz, sova, gå upp, äta, klä på mig, skola, hem, äta, träna, sova lalalla.. vilket liv! .. shit va jag bara snackar massa skit känner jag. nej men har faktiskt vart med kompisar idag, jag har vart med sss (för er som vet vad det står för) .. och nu sitter jag och pratar med mina kära vänner denice, tessie och emma. fast ska sluta skriva nu. god jul på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0