SKOL DM

Tjosan! okej idag har våran klass varit med i fucking skol dm. okej jo men det låter väl roligt tänker ni, men det var inte speciellt kul om man säger så, inte till en början iallafall och det här var anledningarna:

1. det var i ultimare frisbee
2. vi hade inte valt det själva
3. vi kunde typ inte reglerna
4. alla andra lag var as seriösa

tjejerna hade ett lag och killarna ett. det var 3 lag sammanlagt i våran "grupp" och vi fick brons medalj. 3a av 3 lag, woho det kunde ju inte gått bättre =D nej men vadå det var bara massa freaks där iallafall så. förutom en då, som jag och millan fick värsta kontakten med. naaat. eller a skit samma. efter det var jag hos millan. vi kollade på tv och så sov jag lite. sen åkte vi på fotbollsträning och nu sitter jag här. imorgon ska jag till tandläkaren så skippar troligen skolan ett tag på morgonen. skulle vara skönt iallafall, men får se hur det blir med det. blä. är så jävla seg på mornarna så det är inte sant. får alltid stressa som fan om jag ska hinna. men nu ska jag påbörja en jävla filmanalys som ska vara klar till torsdag, orkar verkligen inte. menmen, skriver imorn igen, puss

( vill tillägga att jag saknade dig idag tessie, så var inte ledsen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0