tisdag

wow. nu har det gått hela två dagar av denna vecka. segt. men det är bara att kämpa på som vanlig så är det snart helg igen. =) idag har jag varit i rågsved med linda och nicen. hos bogale eller hur vare? ^^ haha. nej men sen åkte jag hem, och efter det vare fotbollsträning som gällde. vi fick träna på grus, för några hade tydligen tagit våran tid. uuusch! annars var det väl helt okej, lite motion skadar inte. imorgon får jag se vad som händer. vi har tydligen en engelska uppsats som jag absolut inte ser fram emot. det kommer verkligen gå skit för mig, känner jag på mig, hah. dessutom slutar vi kvart i 4 så det lär bli en jobbig dag, blä. men efter skolan funderar jag på om jag ska dra till högis och sola eller nått. skulle verkligen behövas om man säger så. men får väl se om det finns någon som har lust att hänka. nu ska jag ta och kolla på andra avenyn. kyss & smek i rymdraket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0