tisdag

tjena! okej nu uppdaterar jag sådär sällan igen, men får ta igen det sen när skolan börjar för pallar inte sitta vid datan all the time liksom. iallafall. gårdagen tillbringades i stan med emma nicen och millan, och kvällen hos millan med manne. mycket trevligt! jag sov hos millz och idag var vi med tessie. millan klippte bland annat lugg på henne och vi hade allmänt skoj. sen såg vi på the perfect man, och efter det drog jag och tessie oss hemåt. nu har jag precis ätit och ska iväg på fotbollsträning om ett tag, som slutar halv 9. efter det ska denice sova hos mig och vi ska ha det lite mys sådär. imorgon får man väl se vad som händer. på torsdag ska jag iallafall klippa mig, äntligen!=D sen ska jag nog köpa skor också, för har bara sommar/vår skor och vinter skor som är fula. och med tanke på att det är 30 meter snö ute så är det rätt praktiskt med annat än vår skor.

image83

här har vi tessie med sin nya lugg, sötnos på den asså!


Kommentarer
Postat av: Millan

Vem är världens bästa "lugg-klippare" om inte jag själv? :D

2008-03-25 @ 17:58:40
URL: http://olenmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0