torsdag

hello! hyfsat skön dag idag om man bortser från vikarien vi hade då. men det är knappt värt att ta upp, och nu lämnar iallafall jag stackars K ett tag.. men om ni nu har lust att veta mer om hans, lite speciella, egenskaper, kan ni kolla på millans blogg istället =) iallafall, efter skolan var jag med stintu och vi kollade på scary movie 2, haha='D den filmen är verkligen rolig! efter det förflyttade vi oss hem till mig där vi kollade på top model och åt, sen åkte vi iväg på fysträning. det var inte speciellt jobbig springträning, mer som en vanlig träning. styrkan efter var dessto jobbigare, men jag har faktiskt blivit lite starkare, tror jag. men det kanske är inbillning, hah ^..  efter träningen har jag varit otroligt duktig och pluggat på glosorna vi har i läxa tills imorgon, för en gångs skull. skolan känns verkligen så oseriös nu, så ska bli väldigt skönt med lov. ikväll har jag också testat lite av mina kläder och lyssnat på musik, mysigt värre. haha. imorn blire DISCO, som alla småttingar mellan åk 1 och 3 kan komma på. och det hoppas jag verkligen att dom gör. annars lär det ju inte bli någon klassresa för våran del :/ men om det inte blir enligt stinas förväntingar så kommer dom nog.  =) vi ska iallafall vara där ungefär 16.30 och fixa, och själva discot slutar 21.00, så får väl se vad jag hittar på efter. på lördagen har jag innebandy match och efter det tänkte jag sola, för det har ju inte blivit av på ett tag! sen på kvällen kommer linnea hit och då ska vi väl hitta på nått skojj. nu ska jag kila. cya

image80


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad va detdär för fjortisbild? :D hehe^^

2008-03-14 @ 19:05:32
Postat av: Millan

Till Anonym:
Men det är bra där, döm personen på dess yttre och dessutom genom datorn. Moget! :) Forstätt så..

2008-03-15 @ 10:46:34
Postat av: Anonym

men orka ens visa något man inte är då.
och håll bara käften camilla, din lilla fjant. ingen bad om din åsikt liksom(;

2008-03-15 @ 22:36:03
Postat av: Anonym

oftast dömmer man också EFTER, inte på .. haaaaah. vad har du i svenska? ;D^^

2008-03-15 @ 22:37:09
Postat av: julia

haha nej ingen bad om millans åsikt,
men vem fan bad om DIN?

2008-03-15 @ 23:44:30
URL: http://juliagoes.blogg.se
Postat av: Anonym

höhöh . ingen kanske, men jag ger dig den iaf. + att det är ngt mellan mig och dig då.. inte lilltönten ;D

2008-03-16 @ 15:56:11
Postat av: Millan

ursäkta? du fattar ju knappt vad du skriver. du har ju verkligen ingenting bättre än att kommentera min och julias (och våra vänners) bloggar. Plus att det är så otroligt dåliga kommentarer du kommer med.

2008-03-16 @ 16:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0