internet igen, tack gode gud!

äntligen! mitt internet har varit ur funktion hur länge som helst. eller ja, ibland känns tre dagar som 65. eller har för mig att det varit knas med det hela helgen men stina sa att jag var inne på msn hela söndagen? tss, låter som ren bullshit men har faktiskt för mig att jag va inne ett tag då. skumt. aja whatever. har iallafall inte bloggat så mycket, och ville bara komma fram till vad anledningen var. men nu är internet tillbaka och jag likaså. hah, gölligt. iallafall så har dagen varit ganska kul. på mattelektionen spelade vi fotboll, sen drog vi till donken och åt. efter det spelade vi fotboll igen (i regn) och då hade jag sönder mina skor. mindre kul. men i helhet var det roligt. efter skolan åkte jag hem och det jag gjorde då var i stort sett att bråka med min brorsa. helt seriöst undrar jag vad det är för fel på honom. iallafall, imorn äre fys som gäller vilket jag inte ser fram emot. tråkigt. jobbigt. nej men nyttigt är det åtminstone. nej nu ska jag sova, behövs. skriver imorn då jag har mer tid på mig. internet började nämligen funka ungefär 21.30 idag. tårkigt inlägg men that's life. puss på er

Kommentarer
Postat av: Emily

Sv: Yesbox, bara att börja hehe =) fast skulle hellre spendera alla pengar på kläder hihi ;)

2008-05-21 @ 17:15:40
URL: http://ballerinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0