mums

hej! just nu sitter jag i soffan och kollar på thevoice med millzan. vi försöker verkligen plugga in massa skit om idrottsskador, men det går helt enkelt inte. uuuuusch vi har så mycket nu känns det som. idrott, so, svenska. blä. och vi har ju självklart inte börjat med någonting. sen runt 5 ska jag iallafall ta bussen till älvsjö, ska först förbi apoteket och sen till IP. jätte roligt i det här vädret. det suger. hur har eran dag varit? =)
(jag var aldrig i stan med millan idag för vi "hann" tyvärr inte. får bli chinos en annan dag)

image164

och här har vi millans och min lunch som vi gjorde när vi kom hem, ser det gott ut eller ser det gott ut? (det är pannkakstårta med sylt, hallon, banan, grädde och strössel för er som inte ser det, haha)


Kommentarer
Postat av: melina

ser gott ut

2008-05-14 @ 16:19:18
URL: http://mmelina.blogg.se
Postat av: vendela

vad söt kaka :)

2008-05-18 @ 13:03:58
URL: http://psalmijanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0