onsdag

hello! kom hem ganska nyligen efter en otroligt lååång hemgång. eller ja, det tog lång tid. först kunde jag inte cykla pågrund av jesper och marcus som höll i min cykel, jobbigt. sen träffade jag, millan och peter linda på vägen hem. vi stannade då i en halvtimme och pratade med henne om allt mellan himmel och jord, och peter lyssnade flitigt. stackarn. nej men han tyckte nog det var ganska roligt om jag ska vara ärlig. vi har faktiskt sjukt kul på vägen hem från skolan nuförtiden. igår sa peter t.ex. en lite rolig grejj: men vadå när man söker till gymnasiet ska man ju inte ta det där poängen är över 280. då äre liksom verkligen glasögon! hahhahahaha. som om alla med glasögon är pluggisar liksom, man bara what? lite finnurlig den där kisen alltså! aja. förövrigt har det inte hänt så mycket idag heller. bör egentligen göra svenskan som ska vara inne imorn. för har inte ens börjat. och okej, alla ska typ skita i att lämna den imorn, men iallafall. palla att jag inte gjort den tidigare så jag har den klar. palla göra den nu. men vi får väl se hur det blir med den saken. imorgon ska jag iallafall till stan med millan, och kanske linda. millan ska kolla balklänning och jag ska lämna tillbaka ett par shorts (nån av dom jag la in bild på, men vet fortf. inte vilka, haha) .. så det blir ju mysigt. ikväll är det derby som gäller. HEJA BAAAJEN! men nu ska jag vara duktig, dvs. göra lite sweeedish. tråkigt inlägg, men får hitta på något roligare att skriva om ikväll. har iallafall haft en rolig dag, hur har ni själva haft det? =)

image151

bild på therese, millan och mr. L (som vi spelade basket med på rasten)
är han inte bedårande söt? puss på dig sweetie =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ere millan? :O trodde det var du, shit vad hon verkar ha växt .heheh :D

2008-05-07 @ 17:59:00
Postat av: julia

hehe yes, det är millan ;)

2008-05-07 @ 18:09:35
URL: http://juliagoes.blogg.se
Postat av: julia

haha! jasså, gör du? hur många matte ska du läsa. ja går också idrottsklass, ska läsa till matte d. asjobbit!

2008-05-07 @ 20:53:00
URL: http://julia.blogg.se
Postat av: Tessie

assdssssssååå ta bort mig från bilden visst det är min och Mr.D son meeen ta bort mig ändå

2008-05-08 @ 17:49:58
Postat av: julia

haha nej sötnos-tessie

2008-05-08 @ 19:30:32
URL: http://juliagoes.blogg.se
Postat av: Anonym

knubbig flicka till vänster

2008-05-08 @ 19:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0