trevlig sopgubbe sökes

hejsan! sitter i datasalen chillar, för det finns inget att göra. vi har iallafall no och gör digitala berättelser. våran (min,sassas och ellens) uppgift var att fota när vi kramade en sopgubbe, men det gick väl sådär. eller ganska dåligt om jag ska vara ärlig. ellen var inte ens här. jag och sassa försökte prata med en sopgubbe som var ute på skolgården (som vi letat efter i typ nåra veckor) .. men han lyssnade/hörde inte. sen när han hörde frågade vi: ehm vi håller på med digitala berättelser på no:n och vi behöver ta kort på en renhålls-eh-vad-heter-det, kan vi få fota dig? då sa han: okej visst sen frågade sassa om han kunde göra tummen upp, då sa han aldrig i livet och sen gick vi. otrevlig typ det där. men å andra sidan kanske man inte blir så glad av att jobba med skräp varje dag. aja, vi får ta det på torsdag ist, med en TREVLIGARE sopgubbe, om han nu finns =) nu ska jag försöka göra lite nytta på den här no lektionen. ni får ha en bra dag =)

image161

skulle hellre stöta på den här sötingen, ser mer trevlig ut, höhö


Kommentarer
Postat av: sassa brassa mantelimassa

Härliga tider vaaa (;

2008-05-13 @ 08:44:51
URL: http://stillbild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0