dag 4 på drömveckan - snart helg igen!

shosan. gud asså, tiden går så otroligt fort. tyckte nyss det var helg!  .. iallafall, idag spelade vi ju som sagt bowling, och jag kom 2a! (av 3 att tillägga höhö) nej men var säkert bra mycket bättre än många andra men höll ingen koll på de andra banorna så. efter detta åkte jag och lina till älvsjö och köpte lite gott sen for vi hem till mig och spelade in en otroligt  grym video som finns att se på facebook för er som är vän med mig där. den är dock inte så rolig om man inte sätt mamma mia - lay all your love on me videon, men det har ni ju eftersom jag la in den här i bloggen igår. är hemskt ledsen att jag inte kan publicera våran video också, men kan tyvärr inte lägga in den på youtube och därmed inte heller få "koden" till den. buhu ='( nej nu ska jag ta och hoppa in i duschen, sen skriva klart min lilla uppsats om skolskjutningar på 2 sidor. pusshej leverpastej

  
snygga bowlingskor & min nya miniräknare som jag vart i stort behov av


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0