home sweet home

heeej! äntligen hemma igen efter en bilresa på sisådär 5 timmar. Lite bilkö osv, men vi fördrev tiden genom att se på  Ps! I love you, fett sorglig film ju =P .. aja iallafall, trots att det kändes lite off att fara 35 mil upp i landet just på halloween så har det varit en bra och mysig helg. jag har dessutom fått uppleva den första snön. haha, det som var lite kul var att det inte snöade när vi kom upp på torsdagen, men när jag vaknade på fredagen (obs! efter att ha drömt om en exotisk semester i thailand) var det 100% snöstorm ute. typ. snacka om besvikelse *gnuggade mig i ögonen och hoppades på att det var inbillning* nej men snön var faktiskt rätt mysig ändå. vi gjorde bl.a. en snyggsnygg snögubbe och hade snöbollskrig, vilket uppskattades. man vet ju liksom aldrig om man får snö här i stockholm. brukar ju mest bli regn & slask, euw. aja.. det var iallfall mys och nu är jag hemma igen. ska alldeles strax ta och hoppa in i duschen, sen är det middag som gäller. efter det måste jag läsa lite i vår engelska bok man and boy, samt göra en idrottsläxa. ha det gött!

  

Föresten. min kusin fick barn idag. lilla Elton är nu född. haha gölligt värre


Kommentarer
Postat av: Camilla

Shit, inte lite snö!



Va?! :D malin? fyffaaan vad ggulligt namn :D

2008-11-04 @ 17:25:04
URL: http://olenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0