jädm milz

tjatja. var ju som sagt på polismuséet idag med klassen, och det var helt okej. inte tråkigt, inte roligt. eller jag och lina gjorde det hela ganska roligt om man säger så, som alltid! vi har ju sån skön humor liksom, höhö. iallafall, drog därifrån runt 1 och åkte då till donken för lite lunch. hade inte ätit där på as länge så det var yummie. efter det åkte jag hem till Millzon, som kom hem från London igår. hon visade allt hon köpt där borta, och så snackade vi om allt mellan himmel och jord. har verkligen saknat dig baby, hundra år sen vi sågs senast.. egentligen är det bara sjukt hur det kan bli så annorlunda, hur man kan glida isär så pass mycket. vi sågs liksom exakt varenda dag förut, om inte hördes vi iallafall på telefon. nuförtiden snackar vi aldrig i telefon, och det kan gå hela 2 veckor innan vi ses. tiden räcker inte till helt enkelt, men jag hoppas iallafall att vi håller kontakten. för det har liksom alltid varit du och jag sen 10, snart 11, år tillbaka. och så ska det alltid vara ju. jag hoppas du håller med mig?
nu har jag precis duschat och ska snart sätta mig med geografin,trots att jag absolut inte orkar. har dragit ut på det i princip hela dagen så nu måste det göras, haha. sen ska jag väl ta en kopp te och se någon film eller så. börjar med spanska imorn 09.30, vi ska se film. chill. =)


gunvald jag lina och beck - idag på museet, hahaha asgarv





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0