ny vecka, blä

tjenamors. har ni haft en bra söndag? själv gick jag upp runt 9, och det var riktigt tungt vill jag lova. pallrade mig iallfall ner till älvsjö ip där vi stod som parkeringsvakter i 2 timmar. vi gjorde ett riktigt bra jobb  tycker jag allt, haha. kom hem igen runt 1 och kastade mig bums i säng, var så sjukt jävla trött. sov till 4. det kändes verkligen att jag behövde ta igen den sömnen, men å andra sidan så säger det säger sig själv att jag var sjukt seg resten av dagen. åkte och handlade på willys med mamma, köpte bl.a. en farsdag present i form av en whisky bok, hihi =) grattis på fars dag papi! .. sen handlade vi sushi & yakiniki. inte min typ av mat men det var fullkomligt ok. resten av kvällen har jag försökt göra klar min kost & aktivitetsregestrering, dvs. en idrottsläxa. det går väl sådär, och nu är jag helt trött i huvudet efter alla jävla siffror.. ska nog ta och försöka sova nu, inte för att det kommer gå ett dugg bra, är för pigg ju! men aja, det är trots allt skola imorn så jag måste försöka. och här är en låt som kanske kan få mig att tagga ner lite. så jävla fin =) godnatt på er!


Gavin Degraw - I'm gonna love you more than anyone


Kommentarer
Postat av: Saado

Låten :D

2008-11-16 @ 23:58:43
URL: http://www.saado.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0