söndag

hellloo, vaknade runt 12 och sen dess har jag bara chillat. ska åka på träning vid 4 så kände att jag inte hann göra speciellt mycket innan. gud vad jag känt mig seg den här helgen alltså, men jag antar att det bara är bra att vila ut sig lite. imorn är det ju måndag igen, och då börjar våran projektvecka. vi ska jobba om "skolskjutningar/massaker" och kommer därför inte att ha några andra lektioner, väldigt skönt. men vi får väl däremot se hur schemat blir, inte så taggad på att börja 8 och sluta 5 varje dag. så jag håller väl tummarna. nej, nu ska jag byta om så man har det klart, sen kommer nicen hit om ett tag. ni får väl ha en mysig söndag.. ut och åk pulka eller något, hehe.


jag och bror i hälsingland, 31 oktober


Kommentarer
Postat av: FEBB

åh va vacker bild, aw tack sötnos! :)

2008-11-23 @ 19:09:09
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0