tips för håret!

tjabba tjena! tänkte tipsa om en jättebra mousse för håret. alla vet väl hur onajs det är när topparna blir alldeles torra och äckliga efter att man duschat eller fönat håret? det är precis vad denna mousse förhindrar. den finns dock inte på många ställen av vad jag har förstått. så om ni inte hittar den hos er frisör kan ni alltid åka till tinas hårsalong i skogås, för där köpte jag den. Iso tamer-foam, 198:- den är garanterat värt priset, och man tar inte så mycket varje gång så den räcker länge också. vad väntar ni på? 
 
  
den brillianta moussen, plus en bra(!) inpackning som är billig.

because you're worth it!

... hahah där fick jag till det (a) värsta reklamen jao


Kommentarer
Postat av: Denice

hahaha tönt julia :'D

2008-11-18 @ 06:56:54
Postat av: ebba

den där inpackningen är sjukt bra :)

2008-11-18 @ 17:53:51
URL: http://ebbaslillaplace.blogg.se/
Postat av: julia

hahah jag vet nisseee :'d

2008-11-18 @ 18:02:08
URL: http://juliagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0