vad fan ska jag skriva här liksom

godkväll sweethearts. sitter här för mig själv denna underbara fredagkväll, känner mig fan som en pensionär, det fattas bara lite kakor och en trocadero liksom. haha nej men har faktiskt haft en mysig dag så ska inte klaga. åkte in till stan med nicen runt 4, tog en fika på coffeehouse, rutin liksom =) sedan mötte vi filip, tog en promenad till gamla stan typ haha.. sen åkte nicut hem.  jag och filip lallade runt in da town, och jag väntade på min kära vän linnea. det var lite strul med att få kontakt med henne men tillslut fann vi varandra efter många om och men. wie! filip åkte hem och jag och linnea pallrade oss till mariatorget, där vi åt på restaurang med our mamis. mys! efter det åkte jag hemmåt, mötte tessie på tuben och vi åkte tillsammans hem till mig, pratade om allt mellan himmel och jord. hon är ju för skön. lina kom också till mig ett tag, vi chillade ett tag, snackade en massa blajj, och nu har hon gittat härifrån, buhuu. haha nej men det var väl min kväll i några meningar =) imorgon ska jag och lina ta en sväng in till stan, jag ska försöka få några saker inhandlade. nu är det time to sleep, eller något. godnatt


old pic. jag har alltid varit något av ett fotbollsproffs. haha



Kommentarer
Postat av: FEBB

det klart du är! lycka till <3

2008-11-08 @ 00:19:20
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0