tisdag

hejsan. allt bra? själv är det helt ok. fast fyfan alltså, känner att jag är ganska tpl just nu, (trött på livet för er som inte förstår).. speciellt när det gäller skolan. vill bara ha lov lov lov, nu nu nu. varje dag är en kamp mot trötthet, haha snyggt sätt att uttrycka det på I knoow. nej men faktiskt, och vädret gör ju inte saken bättre. det är så fucking kallt. kan det inte bli lite finare? .. om det inte vore för alla underbara girls i min klass skulle jag vara hel deppig nu ju. tack tjejer, you make my day! (vet nämligen att det är vissa av er som läser min blogg, höhö) *ler* ..  så som sagt, är inte på topp just nu och känner därför att bloggen inte är särskilt seriös, men det får ni leva med. en vacker dag blir det bättre, I hope. men måste få vila ut mig ffs, just nu handlar det i stort sett bara om att äta sova och plugga. men efter den här veckan är jag fri! eller ja, nästan iallafall .. då har vi typ inga läxor och inga prov. och sen veckan efter är det projektvecka vilket inte heller innebär läxor och sånt. woho, then I'm happy! då ska jag göra saker efter skolan, inte bara gå hem och dö i soffan =) ..  så nu vet ni det!
skönt nog börjar jag 11.00 och slutar 13.00 imorn, och vi ska bara hänga på polismuséet hela dagen. skönt värre. då kanske jag dessutom slipper en lika stressig morgon som idag, då jag vaknade 07.02 (bussen går 07.25) - PANIK! men jag hann konstigt nog. trött som fan. lina likaså. as usual.

nu ska jag snart äta middag, hoppa in i duschen och sen plugga geografi. prov på fredag. ha en bra kväll!


anton millan jag anton, balen - det va tider det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0