wiiieee

shululu. äntligen är prov och grejer för den här veckan över, så jävla skönt. spanskan gick väl helt okej hoppas jag, och svenska uppsatsen också. sen kan jag ju säga att jag hade en ganska rolig hemväg idag. träffade anton på bussen och vi hinner  åka ungefär 1 station, sen börjar busschafören:
- hejhej allesammans. och vi hälsar välkomna nya passagerare till bussen som idag ska ta er till bagarmossen. just nu ligger temperaturen på ungefär 2 grader i bagarmossen, och vi är framme lalal.. här till höger ser ni lalal.. ja, ni fattar =P hela bussen började garva.. alla bara what? haha, han måste verkligen ha vaknat på rätt sida, men det är ju bara kul att någon busschaför är lite rolig, för det är fan inte många som är. sköning där! =)

så, vad händer today? jag ska iallafall chilla galet. har egentligen idrottsläxa tills imorn, men har slarvat bort pappret as usual så kan tyvärr inte göra den. oooh no. cry me a river. nej, så jag ska antagligen bara sitta vid datan, äta, duscha, se på tv och ja. ta det lugnt. sen ska jag sova uuut, kan behövas. IMORGON ÄR DET JU FREEEDAG, så naaajs. woho


bild från igår, när jag och lina var på café! haahah nooot




Kommentarer
Postat av: lina

fiin bild (nat) där ligger min biljett jööö. dit fel julia det var du som tvinga mej att hålla kaffe muggen:(

2008-11-06 @ 18:05:26
Postat av: julia

hahah jaja.. du kom ju iallafall in på den efteeeeerlängtade teatern =)

2008-11-06 @ 18:30:01
URL: http://juliagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0