fantasifullt javisst

hejsan! kom nyss ur duschen. har varit hos sötis millan ett tag nu på kvällen och snackat massa skit, samt hämtat hennes plattång som jag ska låna imorgon. vi har ju som sagt skolfoto, och jag om någon kommer få det otroligt stressigt. kl 10.10 ska jag vara hos tandläkaren vid medborgarplatsen och efter det måste jag till skolan snabbt som fan, senast 11.05 jag hoppas verkligen att jag hinner, vore ju tråkigt att missa skolfotot eftersom jag alltid blir så bra. haha nej men har aldrig missat det förut så! aja. efter skolan ska jag åka till högdalen och möta linda, sedan ska vi gå och kolla priser för träningskort, dvs. gruppträning, simning och gym. vi ska ju då börja träna, blir najs! men nu ska jag tagga från datan. ha en great kväll allesammans. puss

brist på bild så det får bli den här, haha =P

ser det gott ut ellääh? åt ungefär en sån här skagenbaugette till middag btw, yummie



Kommentarer
Postat av: Lexie

ja nektrin är gottigottgott :D

ååh, det där såg inte så dumt ut ;)

2008-10-08 @ 22:22:34
URL: http://musicofc.blogg.se/
Postat av: Emelie

Dom taktiskt fööör mysiga:P

Å va bra att du mår bra:D Jag gör oxå det:)

Å ne jag tycker du kan ha headern nu på vintern med!:)

Kraaam<3

2008-10-09 @ 07:05:38
URL: http://cyreus.blogg.se/
Postat av: sara

sv: haha det är inte likt rebecka i verkligheten jag lovar. :)tack gumman <3

2008-10-09 @ 14:40:17
URL: http://ochsaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0