allting handlar om livsglädje

.. eller? seriöst, livsglädjen måste vara det viktigaste i livet. mohah, har man ingen blir ju i stort sett allt tråkigt och då kommer man inte långt här i livet. jag själv känner att jag har en jävla massa av det, innerst inne. och det underlättar i alla lägen. det spelar ingen roll att saker går fel ibland, alla har vi dagar då gud inte står på våran sida. jag kan inte påstå att jag är nöjd över allt jag gjort, verkligen inte, det finns miljontals saker jag ångrar, men man lär sig av sina misstag och det är väl så allt går framåt antar jag. det gäller att oavsett vad som än händer, inte ge upp utan att alltid komma igen och att göra det bästa av situationen. ta vara på dina vänner, gör roliga saker medan du kan. försök få tråkiga saker roligare, för det går alltid. helt enkelt - livet är kort om man jämför hur länge man ska vara död.  så ta vara på det!

fick bara lust att skriva av mig lite. jag mår mycket bättre än vad jag gjort de senaste dagarna, trots att det hela tiden finns någonting där bak i huvudet som skaver. meen, allting löser sig, det gör det ju alltid. efter regnet kommer solsken, right? jag hoppas bara allt blir så bra som möjligt, trots all världens idioter.

iallafall, långt inlägg det här men tänkte iallafall dra dagen. i morse var jag sjukt jävla trött. och då menar jag inte trött utan SÅ-TRÖTT-HAR-JAG-ALDRIG-VARIT-FÖRUT-UNDER-SKOL-TID-TRÖTT, vilket resulterade i att jag somnade ungefär 3 gånger under samma lektion. och under den övriga tiden, då jag inte sov, gick mina ögon i kors. detta varade enda fram till lunch och det var fan stört jobbigt. men efter det kände jag mig iallafall hyfsat pigg. det får bli läggdags tidigare ikväll helt enkelt. sen så börjar vi 09.45 imorgon också vilket är helt underbart. klarar inte av att börja klockan 8. that's it.

här har ni mössan & vantarna jag köpte föresten.
 strumpbyxorna som jag tjackade är däremot sönder på 111 ställen. buhuu, dom som var så jävla sköna. jag måste inhandla ett par nya.


myysigt värre va



Kommentarer
Postat av: Anonym

varifrån är vantarna? :)

2008-09-09 @ 17:49:57
Postat av: jullz

åhléns :)

2008-09-09 @ 17:52:29
URL: http://juliagoes.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Mysiga kläder är det bästa med vintern :D

2008-09-10 @ 17:35:11
URL: http://mmmaols.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Mysiga saker:)

2008-09-11 @ 17:44:02
URL: http://mimmigranberg.blogg.se/
Postat av: Mikaela

ha, såna vantar har jag med fast vita ;D

2008-09-11 @ 19:52:18
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0