café 60 nästa

Hello! planerna för denna fredag blev ändrade. imorse när vi kom till plugget berättade sofi att hennes pappa tagit fel på datumet, att det var imorn hon var ensam. besvikna miner, och jag som inte kan imorn =( men nästa helg blir det förhoppningsvis något. jag och lina åkte iallafall till högdalen och hängde på synoptik ett bra tag. hon gjorde synkontroll och sedan gick vi och solade. efter det åkte jag hem och duschade samt käkade pizza. här hemma är det fullt upp så pappa hann inte göra mat. men, not the end of the world.. nu snart ska jag bege mig till huddinge med lina för att uträtta lite ärenden, och sedan ska jag åka in till stan för en fika på café 60, tillsammans med denice och linda. mys!
på ett sätt är det ju ganska skönt att det inte blev av hos sofi ändå, eftersom jag ska upp halv 7 imorgon. kommer vara tillräckligt död iallafall =) men nu ska jag pysa. ni får ha en jätte trevlig fredagskväll! puss hej



Utan dina andetag - Kent
.. blev påmind om hur fin den här låten faktiskt är! tack M =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0