hej ångest

hej. jag är inte så taggad för bloggning för tillfället, har en del grejer att reda ut. har gjort ett stort jävla fucking misstag och därmed förlorat förtroendet hos mig själv och hos folk i min närhet. det är en grej jag ångrar så in i helvette mycket och aldrig kommer förlåta mig själv för. men jag har iallafall lärt mig en grej. man kan inte lita på andra människor. inte ens dina närmsta vänner, för du kan aldrig någonsin veta hur andra människor tänker, och hur dom är innerst inne. på ett sätt vill jag veta, och på ett sätt inte, vem fan som är så jävla respektlös. men mest av allt vill jag bara spola tillbaka tiden, eller typ gräva ner mig någonstans, komma bort från alla negativa konsekvenser. för de lär komma. nu kanske inte det här är värsta grejen för många, men det har så jävla mycket kopplingar och för mig är det en stor grej. tänkte att jag kanske få ner det här iallafall, men nu är det nog snackat om det. ska jag göra lite läxor som är tills imorn. sedan ska jag försöka sova bort mina svarta påsar under ögonen. inte direkt sexigt. godnatt med er

Kommentarer
Postat av: Denice

Det ordnar sig julia, jag lovar!

2008-09-08 @ 06:42:53
Postat av: Malin

Hoppas det löser sig!

2008-09-08 @ 16:58:11
URL: http://onestar.blogg.se/
Postat av: julia

tack denice, ja jag hoppas på det bästa..

2008-09-08 @ 17:09:08
URL: http://juliagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0