måndag igen

på ett sätt är jag så jävla arg att jag inte vet vad jag ska ta vägen.. tur att man har riktiga vänner, ni vet vilka ni är och tack verkligen. ni hjälper, så jävla mycket. nej men jag ska försöka att inte dra med mig en massa problem hit, för det blir bara grymt tråkig läsning för er andra, det vet jag själv så. istället - måndag.  ingen speciell skoldag mer än att vi fick tillbaka diagnostests svar i eng. & ma. och det är chill för min del, skönt det. sen när jag ändå håller på kan jag tacka mina underbara klasspolers för att dom gör mina dagar sjukt flummiga och roliga. imorn lär väl ha träningsvärk i magen efter dagens engelska lektion, och inte efter styrketräningen på idrotten,som jag kanske bör få istället. lina, vera och lisa vet vad jag snackar om. "ta tag i horan nu förfan!" mohahah. you make me smile biatches. nej nu ska jag käka lite middag och sen byta om. nämligen match kl. 18.30 på västberga ip. efter det får jag se om jag hinner träffa danne och några. vi behöver snacka lite. men hej så länge


 min gud. mohahah inte, men söt är han ju .. eller vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter ditt typsnitt du använder på bloggen? :)

2008-09-08 @ 21:21:17
Postat av: julia

haha no idea, verdana kanske?

2008-09-08 @ 21:27:02
URL: http://juliagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0