mat på chendo

tjabba! kom nyss hem från chendo, lite china food satt fint i magsäcken =) nudlar med kyckling där är verkligen gott! nej nu ska jag mätt och belåten hoppa in i en varm dusch och sen sätta mig med en kopp varmt te i min förhoppningsvis varma säng. ska bli grymt skönt, och imorn när jag vaknar skulle det underlätta om min påbörjan till förkylning var borta. eller ja, bara det inte blir värre så är det lugnt. har nämligen match på onsdag mot sätra. serieledarna, det måste gå bra! nej nu ska jag tagga, skriver imorn efter plugget. dröm sött inatt


mig som spexigast

 
woho! vad kul man kan ha med en sax


Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi söt :)

2008-09-02 @ 17:13:04
URL: http://onestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0