match på g!

hello. okej pluggandet gick inte så värst bra. känns som att jag skulle behöva en stor fet jävla hammare för att banka in dom där glosorna i mitt huvud, och nej det har jag ingen vidare lust med, så jag skiter i dom för tillfället. får ta det senare när jag kommer hem från min match. 19.15-22.00,  oh yeah vad taggad jag är. okej jag är iallafall mer taggad än vad jag var igår på träningen, och det hoppas jag att alla andra också är.. för det kan nog behövas. nej nu ska jag ta och byta om innan jag somnar. här har ni lite bra musik, och lite rolig skit att läsa. det är bara att enjoya på =)

 

HAR DU ? ..
Folköl i kylen :
säkert
Något husdjur : nope
Någon favoriträtt : pannkakor
Någon flick/pojkvän : nej
Puder på dig :  inte för tillfället
Några framtidsplaner : massor
Någon sjukdom : hiv, jättemycket
Gymkort : nej, men skulle fan behöva
 Några kärleksproblem : no guy no cry
En homosexuell kompis :  har jag säkert  
Duschat idag : nope, efter matchen ikväll jöö
Någon kompis som snarkar : haha mer elr mindre
Någon vän som spelar i ett band : eh vene, kanske det
Några mvg:n : haha ja men självklart liksom. that's me ;)
Någon som förstår dig : ja, och det är jag jävligt tacksam för
Tuff kompis som kan försvara dig : lätt!! värsta biffarna jaao
Någon vän som bor i ett annat land : ja. saknar saknar saknar =(
Nagellack : såklart jag har, men inte på mig just nu
Något beroende : nära & kära
Fikat idag : nope

VEM ? ..
Delar du mest minnen med : familj och vänner, ofc? 
Avskyr du : ytterst få, men det finns väl några
Hånar du : det ska jag nog inte skriva här ;)
Längtar du mest efter : typ nästa sommar
Stör du dig på : får tyvärr inte plats med allt här
Tror att den är någon : han i parallellklassen
Lagar mat : papi, oftast
Diskar : diskmaskinen


VILKEN ? ..
Tidning läser du : solo, cosmo, vr
Buss åker du oftast : 163
Frisyr har du : för tillfället en as ful
Dag fyller du år : 21 februari 1992
Årstid föredrar du : juni juli augusti
Stad är du uppväxt i : 08 köping, dvs. sthlm

VAD ? ..
Gör du nu :
väntar på att tiden ska gå
Gör dig till en bra människa : hm, så bra självförtroende har jag inte
Gör dig till en dålig människa : finns väl några saker
Vill du arbeta med : ingen fucking aning än, haha
 Är roligast just nu : min lillebrors kommentarer ;'d
Har du på dig nu : snart fotbollskläder, fit for fight liksom
Har du för smink idag : just nu inget, pallish inte
Äger du för skor : a för jag har ju bara ett par
Har du för storlek i skor : 37-38
Läser du för bok : ingen just nu
Ska du göra nu : sova, sen match


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0