pluggdag

hello. vaknade för ett tag sen och sitter nu här och pluggar. så jävla skönt det var att sova ut. tänkte dra min kväll igår då. jag och nicen chillade här hemma hos mig med kladdkaka osv. mys! sedan begav vi oss till jakobsberg och gick ungefär hundra mil, kändes det som. vi mötte majkel och gick tsm till någon martin som skulle ha fest, men vi drog ganska snabbt eftersom det inte var kul =) sen mötte vi vurre istället och träffade lite andra personer. alla var typ fett packade och hel skumma men det var ganska kul ändå, haha. kom hem vid typ halv 1 och somnade vid 1, har aldrig varit så trött typ och vettefan varför. menmen. nu sitter jag som sagt här och pluggar, och det lär jag väl göra hela dagen i princip. men vi hörs senare puss





Kommentarer
Postat av: Anonym

söt bild

2008-09-21 @ 17:32:15
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0