tjenatjena

tja! hemma från träningen. gick väl hyfsat bra och nu sitter jag här nyduschad. imorgon börjar vi 9.45 vilket är skönt, och då har vi bara mentorstid en kort stund, sedan gemensam ämnestid hela dagen. det innebär att vi jobbar med ungdomskultur i våra basgrupper. min grupp ska kolla på filmen This is England hemma hos Jossan, efter det ska vi bege oss in till stan för att intervjua folk, ställa frågor om deras uppfattning av skinheads. det ska bli ganska roligt faktiskt, eller ja, roligare än vanlig skoldag iallafall =) nu ska jag kolla igenom min Italien redovisning, chilla lite på msn och sedan fortsätta läsa kim novak boken. har kommit ganska långt faktiskt, snart halva. trots att den är sjukt boring. hihi

Här har ni lite skön musik också =)
Ne-Yo - Miss Independent



Ps! än så länge lever jag. ni som förstår förstår, ni andra behöver inte bry er =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du anar inte hur fin du är på din profilbild.

2008-09-23 @ 21:28:24
Postat av: julia

haha, ska man ta det där seriöst eller inte?

2008-09-23 @ 23:05:06
URL: http://juliagoes.blogg.se/
Postat av: LITTLE MISS LOUISE

Ja men det är så sjukt! Tänk dig själv att de sitter hemma och ba; "hum. vem ska jag tracka nu" men du kan se genom att söka på Ip numret som alltid står. För det är troligvis ngn som har en blogg.då kmr du dirket till dens blogg. face to face!

2008-09-23 @ 23:43:32
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0