TjocCkisZz

hello. har varit duktig och fixat klart mitt tal inför imorn, kommer förhoppningsvis gå bra. sedan har jag också stekt plättar och ätit det. känner mig ganska tjock. ska ju dessutom ner på fika hos kussen snart, wey pricken över i:t. nej men funderar på att ta mig en joggingrunda efter det faktiskt. kan behövas. vi får väl se. här har ni lite bra musik. pusshej

grym låt, hööj volymen jao! ;d


by the way så vimlar det av luftballonger här utanför för tillfället, antar att dom måste landa nu när solen går ner, men det ser lite halv scary ut fan, och mamma höll på att köra på en när hon åkte hem. fan va oskillade dom måste vara? ni hör ju hur det låter liskom :'D 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

den e sjukt uttjatat nu :)

2008-09-27 @ 12:46:22
URL: http://zinoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0