Umeå pics

hej hej hallå. har precis dragit en latte & en crossang(?) var så jävla hungrig. nu sitter jag här vid min älskade dator och chillar gärnet. bör kanske läsa igenom våran so läxa men det får bli senare. ska även hinna baka två kladdkakor till mammas middag som hon ska ha imorgon. detta bara för att jag är så jävla grym på det! =) sen så har jag träning ikväll till 20.30, najs. har föresten fått en del av umeå bilderna nu, det var fan på tiden asså, hon hade inte bråttom! sara alltså.. här har ni. fan vad man saknar sommaren =(













så jävla najs det va


Kommentarer
Postat av: Denice

saknar :(

2008-09-04 @ 17:20:09
URL: http://denicethunberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0