pusshejleverpastej

hej! äntligen lite tid för bloggande. hoppas ni mår bra! det gör iallafall jag. tänkte dra hur min dag varit. så here we go:
började skolan 9.30 med spanska och sedan rullade lektionerna på. svenskan gick väl helt okej, eller ja, Hanna sa att det gick as bra. men det tvivlar jag på. iallafall.. efter det hade vi lunch och grejer sen samhällskunskap med vår nya lärare/vikarie. stefan, en för övrigt skön snubbe som bryter på skånska. pricken över i:t eller vadå? älskar skånsk dialekt. och han lär vara bättre än carin =) hursomhelst, kom hem vid halv 5 för pendeln var hundra år försenad. gjorde mig en latte och satte mig vid tvn, kollade one tree hill och extreme home makeover. så jävla sorgligt avsnitt på det sistnämnda. jag började nästan gråta, hade tårar i ögonen ;d SÅ JÄVLA SÖTA UNGAR. gick sedan till vivo och handlade mat, gjorde nachos tallrik med papi. skulle egentligen ätit middag hos min moster som fyller år. men dom har gått och blivit sjuka så får se hur det blir med det. tror vi ska dit på fika senare (och nej, jag fikade aldrig igår. så tjock är jag faktiskt inte) hihi. nu sitter jag här dårå och ska väl smälta maten ett bra tag till, höhö. senare ska jag städa mitt rum samt läsa lite geografi som vi har tills imorn. återkommer senare med morgondagen =) HA EN TOPPEN KVÄLL!


jag vet, I look like a freak, men någon bild måste man ju alltid ha!
och ja, man ser ju att det är stökigt i bakgrunden ;)



Kommentarer
Postat av: sandra

fett sööööt

2008-09-25 @ 19:55:34
URL: http://pandris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0