sen dag

hej! kom hem från skolan för ett tag sen. 16.20 - usch, hatar våra måndagar! och imorgon börjar vi 8. men det är bara att bita ihop & le, själva skolan är ju trots allt ganska rolig med brudarna. bara att man inte är så taggad på plugg och tidiga mornar liksom. sen så är det jävligt onajs att jag börjar bli förkyld. nyser all the time =/ men det är väl min tur nu antar jag, har inte varit sjuk på typ ett år. fan för alla sjuklingar som springer och snorar runt så man blir smittat - riktiga snorungar är vad ni är! ;) nej men nu ska jag fylla i ett idrott & hälsa papper som ska lämnas in och sen är det väl middag. kanske träffar danne eller något senare om jag pallar, vi får se. so long!


tycker hon är jättefin i håret. man kanske ska köra på något liknande, eller vad säger ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0