friday

hello! dagen har tillbringats först i skolan och sedan i stan med lina & cissi. jag lämnade tillbaka några grejer, sen åt vi och så klippte dom sig. lina klippte lugg, det blev jätte sött =) trevlig liten stund, och nu sitter jag här. har precis duschat och ska väl fixa mig, men pallar inte gå upp och hämta hårfönen när mammas kompisar är där, så väntar ett tag. sedan kommer nicen hit och lämpar av sina grejer, så beger vi oss till älvgården för lite middag. ceasarsalladen där är grym! efter det får jag se vad som händer. har en del förslag från olika håll men frågan är hur långt man pallar åka. och eftersom jag inte bytt till terminskort plus än så lär jag väl få köpa remsa eller så också. kuul. aja ska tagga nu, hare bra puss


hahah freaks på gotland, minnen asså


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0