vad tycks?

tjulelulu! sitter här nyduschad och grejer, gud så najs va. träningen var helt okej, hur seriös den var får man väl tycka vad man vill om. iallafall, imorgon är det fredag! wiho dagarna bara rullar iväg alltså, var ju nyss måndag känns det som? .. jag slutar iallafall 13.55 och då ska jag till stan med stina för lite ärenden. på kvällen får jag se vad som händer, men har faktiskt lust att bara vila ut mig. vi har ju match kl 9 på lördag morgon vilket innebär frukost med laget kl 7, och sen efter den åker jag och stina ut till landet. på söndag har jag planerat bio med tjejerna också, så helgen lär bli ganska chill om man säger så. men det behöver man ibland!
nu när jag kom hem hade mamma städat mitt rum som innan såg ut som ett rent bombnedslag, så jag blev ganska glad och tänkte därför lägga in en snyggsnygg bild. har en idé om hur jag ska göra med datorn, kan inte ha den i sängen hela tiden liksom. någon hög typ barstol eller något till det här blir väl grymt.. eller vad säger ni? haha




Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A

Tack detsamma :D & SNYGGT by the way :D!

2008-09-11 @ 22:07:19
URL: http://taschaa.blogg.se/
Postat av: N A T A S C H A

vadå din :D haha förtod inte där..

2008-09-11 @ 22:09:51
URL: http://taschaa.blogg.se/
Postat av: cissie

japp, simning! :)

Ja, så otroligt vackert & varmt.. man blir så himla deppig när man kommer hem till stockholme efter att ha varit utomlands! :(

2008-09-11 @ 22:38:16
URL: http://doux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0