blogguppehåll

som ni kanske märkt har jag inte bloggat på år och dar, och så kommer det nog fortsätta att vara på ett tag. har inte orkat helt enkelt, och imorgon åker jag till sälen så då lär det inte heller bli något bloggande ;) vi får se hur det blir efter det, men förhoppningsvis blir allt som vanligt. det har iallafall varit en helt underbar vecka med underbart väder, fikastunder i stan och promenader i solsken. jag älskar våren och jag älskar sommaren. är så grymt tacksam över det här. igår hade även pappa 50års fest som blev riktigt lyckad. andreas & peter kom dit och spelade Knocking on heavens door, I'm yours, Iris och hallelujah. dom var stört duktiga och det var jättekul. tack grabbar =) kvällen tillbringades alltså med dom, stina, emelie, släkten samt ett 30tal packade 40+are och en dj vid namn billy. roligt var det! nej nu ska jag packa klart och sedan möjligtvis bege mig in till stan för att träffa lisa, lina och ja.. vet inte riktigt vilka. men vi får se. ha ett bra påsklov. puss på nosen


lindvallen here we come. eller hur gabybroe?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0