fredag och lördag

tjoho! bloggade inte igår och kommer förmodligen inte göra det senare idag heller så tänkte dra min fredag och lördag. igår hade jag fotbollsträning vid halv 6, och efter det åke jag hem till stina och åt tacos, sen chillade vi galet. somnade till madagaskar 2 (alltså måste jag varit väldigt trött, så bra som den är) .. idag har vi bara segat exakt hela dagen, och nu håller vi på att baka kladdkaka. fyfasen vad gott, var stört längesen jag åt det. ikväll då, det blir förhoppnngsvis party för min del. ska vara med brudarna, får se vad vi hittar på. nu, back to kladdkakan. fyfan jag måste ta tag i mitt liv efter den här helgen. beach 09 närmar sig ju. aja, ni får ha en bra dag. cíao!




Kommentarer
Postat av: emma - en modeblogg! ♥

Var gärna med i min veckans blogg tävling eller säg vad du tycker om min nya design! Kramis :)

2009-04-19 @ 02:09:12
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/
Postat av: emma - en modeblogg! ♥

vad roligt :) tack!

2009-04-19 @ 16:34:42
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0