tack tjejer

.. för att ni fick mig att skratta konstant hela dagen igår. eller ja, egentligen för att ni fått mig att skratta varenda jävla dag sedan vi började skolan den 20/8-08 eller vad det nu var för datum. fick just upp en bild från igår när vi skickar iväg de sista personerna ur huset, låser dörren, släcker ner och sedan kryper runt på golvet för att spionera på dem. det är förmodligen inte normalt beteende någonstans, men jag älskar oss ändå och jag älskar våran humor. okej att det var stört trångt i sängen inatt, men vad gör det när man delar den med er ;) det är få jag har så roligt med. tack lina franzén och lisa langström! you make my day



för övrigt har den här dagen sugit balle, så istället för att sprida tråkig stämning genom att berätta om den drar jag helt enkelt ett jävla streck över den. wehoo


Kommentarer
Postat av: lisaaa

aaaw, haha vi äger <3<3 älskar dig bebiboo!!!<3

2009-04-27 @ 07:38:41
Postat av: lina

haha om vi gör :D älskar dig sötnos<3<3

2009-04-27 @ 15:20:35
Postat av: julia

:) <3

2009-04-27 @ 18:27:52
URL: http://juliagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0