simning på g

hola amigos! varning för i-landsproblem nu säger jag bara, men blev otroligt irriterad när jag kom hem från skolan. igår bestämde nämligen jag och mamma att vi skulle åka och storhandla ikväll. JA tänker jag, för då kan jag bestämma exakt vad vi ska köpa så att det blir gott OCH nyttigt, wey. tror ni inte att pappa redab varit och handlat nu eller? jo, och jag blir fan galen. för det första måste jag vänta hur länge som helst tills all mat är slut igen, plus att han har köpt hem start vilket är absolut förbjudet eftersom det är alldeles för gott! GAAAAAH måste bara få ut min irritation =P SÅ. nu ska jag packa väskan och bege mig till västertorp för en timmes simning med lisa. hare bra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0