årsresumé för 2009!

Början:
firade nyår i Milano så år 2009 startade där för min del. I början av året fyllde jag även år och hade en oförglömlig maskerad. var visserligen värsta dräggtiderna, haha så galna minnen (a)



Pojkvänner
japp my first one! men vi alla vet att man kan dela på ordet kärlek ;)

Vänskap:
tror inte direkt jag förlorat några vänner, men har skaffat massa nya och framför allt kommit personer närmare än innan! :)

Livsförändringar:
oj, svååårt! kan inte komma på något direkt såhär. men det har garanterat hänt saker som gjort mig starkare som person, och som fått mig att lära mig en läxa osv..

Skola:
fortsatt på sjödalsgymnasiet och självklart utvecklats där lalala osv.. sen kommit folk där närmare och så!

Resor:
Började som sagt året i Milano, Italien. trevlig storstad ;) I juli åkte jag till Kreta med familjen en veckan, och i augusti bar det av till holland med fotbollslaget (i och med att vi åkte buss fick jag även besöka tyskland haha). på höstlovet var det dags för nästa storsdag - Barcelona! har alltså fått besöka en hel del länder detta år, närmare bestämt 5! :) sen har jag även gjort en del resor inom sverige (skidor på påsklovet, varit i hälsingland, småland
med brudsen osv) treeevligt värre.

   

Låtar som alltid kommer att ge mig flashbacks till 2009:
oj det är så jääävla många, men här är några!
- Guru Josh Project - infinity
- rihanna - disturbia
- lady gaga - pokerface
- michael jackson - they don't care about us
- laid back - sunshine reagge
- cat stevens - peace train
- nirvana - rape me
- lisa nilsson - långsamt farväl
- starship - we bult this city (hahahahahahahaha)
- kings of leon - sex on fire
- robyn - cobrastyle
- justin nozuka - after tonight
- mardin - bel arabi del turki
- ode to LRC
- nobody's gonna love you
- the funeral


Årets bästa händelse:
oooj också sjukt många! men jag säger nog min födelsedag, kreta resan, holland med fotbollslaget, lisas land med girlsen, min kräftskiva, höstlovet.. och slår jag vad om att nyår blir rätt bra också :) sen får man inte glömma alla sommarkvällar och alla stunder då man varit riktigt lycklig med personer!

Årets sämsta händelse:
det vet nog alla som känner mig ;)

Julafton:
ÄR IMORGON! en vit jul för en gångs skull! tror den blir jättebra :)

Slutet:
året är inte helt slut så det återstår att se! men jag hoppas på ett lyckat nyårsfirande med brudsen! :) och känner på mig att nästa år blir GRYMT bra! god jul och gott nytt år på eeeer :D

ps! fan va känslig jag är för sånt här med minnen alltså, sitter med gråten i halsen fan, hahaha. men tänk alla fina och roliga stunder detta år man aldrig mer kmr uppleva liksom, scaaary! men jag klarade det iaf :D wiie!

Kommentarer
Postat av: Lina

oh herre, snyft :') nyår, ska bli grymt (kanske blir en liten flashback tillbaka till dräggtiden).... we'll see

2009-12-24 @ 00:24:05
Postat av: Anonym

haha vet! jaaaaaaaaa förfan, nu kör vi (a) haha :D

2009-12-24 @ 11:51:12
URL: http://juliagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0