hej snö

tjenis penis. jag och lina dissade bad santa@metro igår för en chillkväll med linda sweetie. var nog ett bra val med tanke på att det var 14 minus ute, plus att jag inte hade kunnat öppna mina ögon på hela dagen, så jääävla trött!vi kollade iallafall på nån rysare som för en gångs skull var bra - det händer inte ofta, och snackade massa skit. idag sov jag ut till kl. 12 typ, och nu ska jag städa mitt rum och lyssna på gay-julmusik, haha underbart ;) sedan blir det träning med stina, känns sjukt att inte ha något plugg att tänka på :P ikväll får jag se va som händer. so long babes


snyggsnygg bild från förra året, vill åka skidoooor! får väl bli örby dreampark, HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0