tredje advent

har väntat med det här inlägget hela dagen, dno why. gårkvällen var iallafall väldigt rolig. det började med att jag drog till stan där jag och lina käkade på tacobar. efter det åkte vi hem till hanna där hela gänget befann sig, mycket trevligt. stannade där ganska länge innan jag och lisa till sist begav oss till millans maskerad i hagsätra, så fint utklädda till agenter ;) träffade en hel del roligt folk jag inte sett på länge så det var väldigt kul! vi tog även en tripp till nån snubbe i närheten för att träffa andreas och viktor, innan vi slutligen drog hem till mig och somnade sött. idag hade jag bestämt mig för att plugga, men så blev det inte riktigt. istället åkte jag till farsta med mamma där jag handlade lite småsaker samt två klänningar, en till jul och en till nyår. SKITNSYGGA :D kom hem vid 6 och åt en god trerätters middag! nu ikväll har jag inte gjort mycket. kollade precis klart på skicka vidare, grym film! satt och grät för mig själv så sorglig den var. menn nej nu börjar det bli dags att sova. nattinatt

  
maskeradpicsen kommer senare, får nöja er med dessa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0