underbar känsla eller vad

hi guys. sitter och pluggar, sista spurten nuuu. har precis skickat in min hälsopedagogik och spanska, fyfan va skönt! nu har jag bara rapporten kvar :) har skrivit på den sen när jag kom hem från skolan och det går helt okej så lär ju hinna tills på onsdag iallafall. imorgon är det lucia och eftersom lisa langström ska vara med i luciatåget hoppas jag att så många som möjligt går upp med tuppen och kommer och kollar ;) haha I know u love me bebi. nej men jag och lina känner att vi har fet brist på julkänslor så vi tänkte faktiskt pallra oss upp i tid och kolla. det betyder väl att jag måste gå och lägga mig om ungefär en timme. yeaah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0