bilddagbok old pics del 1

hello! ingen träning ikväll för min del, planen är nämligen avstängd (åhnej men jippi!).. iallafall, har hittat massa gamla bilder som jag bara måste lägga upp. så mycket minnen alltså, wohooooo here we go:

       
1. jag och linda i grekland 05, snygga jag vet =')
2. också grekland. vi var ju bara för sööööööta
3. jag på skridskor. minns inte och vill inte minnas när.
(minns bara att jag tyckte jag var skitcool, HAHA)
4. jag med hyfsat långt hår, eller vad säger ni?
5. jag i italien, 04 tror jag. tyckte jag var cool där med I guess =P
6. haha jag och lillebror i venedig
7. mitt fotbollslag på 5manna,  vi var allt söta (a)
8. jag och diddigirl, hahah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0